Den 6 juni blir det stort nationaldagsfirande i Gamla Linköping, och vi är med! Det blir dans hela dagen, även till live musik, på utedansbanan i Gamla Linköping.
Evenemanget är gratis och anordnas av Gamla Linköping. Du får gärna klä dig i 40-talstil/dansstil/festligt men alla är så klart välkomna.
Schema för dagen:
• 11:30 – 13:00 Swingdans till DJ
• 13:00 – 14:00 Prova på i Lindy hop för nybörjare
• 14:00 – 14:15 Dansuppvisningar
• 14:15 – 15:00 Dans till Rydskogen Joymakers
• 15:00 – 15:30 Dans till DJ
• 15:30 – 17:00 Dans till Rydskogen Joymakers
Vi hoppas att du vill komma och fira tillsammans med oss!